sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Ilmassa viipyy sumu

Olen ihmetellyt reiällistä uunipeltiä. Olen paistanut sillä pizzan, joka maistui juustohampurilaiselta (niin kai oli tarkoituskin, mutta olisin pitänyt enemmän pizzan makuisesta pizzasta). Olen päättänyt pitäytyä mikroruoissa, kun uuni on onnistunut kenties likaisuutensa vuoksi aiheuttamaan keittiöön samankaltaisen sumuisuuden kuin pihateille usein lankeaa.

Olen ylittänyt kävelysillan niin monta kertaa, etten niitä osaisi laskeakaan. Olen kirjoittanut seinäkalenteriini pieniä numeroita - juoksevia numeroita, tänään on päivä numero 16. Päiviä minä kyllä osaan edelleen laskea, vaikka kävelysillan ylityksiä en.

Olen katsellut vierestä, kun kämppikseni ovat aulassa valmistelleet keijuasujaan teemajuhliin. Olen juossut postilaatikolle, jotta kirjeeni ehtisivät matkaan vielä samana iltana. Olen vetänyt violetit kuulokkeet korvieni yli ja kävellyt saappaat jalassa lätäköihin musiikin tahtiin.

Olen haaveillut kesästä aika paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti