torstai 21. helmikuuta 2013

Pitäisi tiskata astiat

Olen siinä käsityksessä, että useampikin lukija odottaa innolla näkevänsä valokuvia tässä blogissa: kaupungista, yliopistosta, asunnostani ja niin edelleen. En ole valokuvaaja enkä edes kovin innokas harrastaja, mutta haluaisin mieluusti tarjota muutaman otoksen siitä huolimatta. No enpä voi. Otettuani kameraani muutaman keskinkertaisen kurjan ja heilahtaneen kuvan, joista hyvällä tahdolla olisi voinut saada jonkinlaisen käsityksen siitä, mitä kulloinkin on yritetty kuvata, yritin siirtää näitä kuvia tietokoneelleni ja törmäsin samaan ongelmaan kuin vuosi sitten. Silloinhan lakkasin käyttämästä koko kameraa ja unohdin ongelman tyystin. En siis saa kuvia kamerasta ulos. Kone herjaa vain I/O Erroria, ja sehän nyt ei sinänsä kerro ainakaan minulle mitään ongelman todellisesta syystä tai kohteesta. Turha siis niitä kuvia odotella ihan lähiaikoina, tai ehkä koskaan.

Jos haluatte tietää, missä asun, googlettakaa Pentre Jane Morgan. Jos haluatte tietää, missä opiskelen maanantaisin, googlettakaa Aberystwyth Old College. Joo, se on hieno paikka. Siellä voi katsoa ikkunasta merta kun istuu luennolla.

Tällä viikolla olen syönyt aika paljon kanasalaattia mutta en vielä ollenkaan perunalastuja. Olen mennyt aamuyhdeksältä workshopiin ja piirtänyt suurelle paperille kuvan omasta kehostani sellaisena kuin sen läsnäolon tunnen (punaista vahaliitua ja paljon päällekkäisiä viivoja, vähän sinistä, ei kasvoja). Olen yrittänyt lukea artikkeleita ja huomannut jonkin muun tekemisen sittenkin tärkeämmäksi juuri sillä hetkellä.

Suunnittelen viikonloppumatkaa Cardiffiin yhden tamperelaisen vaihtarin kanssa. En tiedä, mitä Cardiffissa on, mutta haluan ottaa selvää.

Olen saanut kirjeitä ja kortteja ja paketteja ja ne kaikki ovat ilahduttaneet minua aivan suunnattomasti. Ruista! Oi kyllä! Salmiakkisuklaata! Oi kyllä! Kiitos, rakkaat.

Minun orkesterillani on konsertti juuri tällä hetkellä. Tuntuu että olen väärässä maassa. Mutta kalenterissani on olemassa kesäkuu joten pakko kai uskoa, että sekin on vielä joskus edessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti