torstai 7. maaliskuuta 2013

KUVIA WOHOO

Heidillä oli Cardiffissa mukana kamera, joten kerrankin minulla on suurista seikkailuistani todisteita.



Tässä olemme minä ja sielunkumppanini Balin erään elokuvateatterin aulassa. Minulla on kyttyrä, en tiedä miksi.



Tässä minä pidän kädestä ystävääni Bilboa.



Minä ja joku Tom of Cardiff. Hmm jo kolmas suhteellisen tuttavallinen kuva putkeen, lupaan olla lopuissa yksin sitten.



Minä pönöttämässä polulla joka johtaa Cardiffin linnan keskimmäiselle linnoitussaarekkeelle. Siinä on silta vallihaudan yli. Upeeta.


"Who am I?
24601!"




Minä ja maailman söpöin mukillinen lapsang souchongia. Ja näemmä joku setä enkelinä olkapäällä. Mikä ettei.



Minä ja Millennium Centre eli jonkinlainen paikallinen kulttuurikeskus. Julkisivu on tosi hieno kun siinä on tekstiä kymriksi ja englanniksi nätisti sommiteltuna, tässä näkyy lähinnä englanninkielistä puolta (tahallaan, kun molemmat eivät olisi mahtuneet).

Ai niin ja sori äiti ja Satu että käytän vieläkin tota pipoa.

6 kommenttia:

  1. tyksin erityisesti susta ja teemukista ja pikkurillistä! mmm oi oi!

    kohtahan sun pipo viettää vasta kymppisynttäreitään...


    simon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minäkin! joka päivä mietin puhaltaako täällä tuuli pipon pois mut ei oo puhaltanu. täytyy olla jumalan tahto että mulla on se yhä. täällä kuitenki tuulee aika paljon.

      garfunkel

      Poista
  2. En tiä piposta mutta tykkään kauheesti tosta villanutusta! Terveisiä kotisuomesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liitän lauseeseen mielessäni soveliaan jatkon. Kiitos nutun kehusta!

      Poista
  3. Mistäs hyvästä häpeäpaaluun päädyit? : D

    VastaaPoista