sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Täällä sataa ja tuulee

Mereltä tuulee, niin. Ja viime yönä ukkosti. Pimeää on kuin Morian kaivoksissa, ainakin näin ilta-aikaan. Päivällä on suhteellisen vihreää. Keväämällä oletettavasti on niin vihreää että muutun vihreäksi itsekin ja sitten olen oikeasti se welsh green (toteemieläimeni, ihan mahtava lohikäärme).

Olen saapunut Aberystwythiin.

Minulla ei ole adapteria, joten täytyy priorisoida mihin käytän läppärini akkukeston noin kaksi ja puoli tuntia. Nyt, kun olen saanut yliopiston langattoman verkon toimimaan, minulla on jäljellä ehkä tunti.

Olen syönyt perunalastuja ja nähnyt Aberystwythin linnan. Minulla on nyt peitto ja tyyny ja muutama astia. Huoneessani on kokolattiamatto ja hieman kylmä, mutta olen edennyt elämässä yhden tason ylöspäin verrattuna Jyväskylän asuntooni, sillä täällä on pöytä ja niin ollen tietokoneella istumiseni ei ole enää järkyttävän epäergonomista vaan vain hieman.

Sitten kun saan adapterin ja rajattoman internet-ajan ilot ovat käsilläni, aion kertoa matkastani Jyväskylästä Aberystwythiin, asunnostani ja kämppäkavereistani sekä ainakin hurjan paljon ruoasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti